سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار بیان داشت: خبرنگاران نماد و تجلی آزادگی مجاهدین جبهه جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، رضا حاجی پور، رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در پیامی به مناسبت روز خبرنگار اعلام داشت: خبرنگاران نماد و تجلی آزادگی مجاهدین جبهه جنگ نرم هستند.

در این پیام با اشاره به این که روز هفدهم مردادماه، روز تجلی اراده‌های پرشکوه روایتگران صادق و بی ادعای عرصه خبر است، آمده است: خبرنگاران نماد حریت و آزادگی تلاشگران جبهه جنگ نرم وعاشقان عرصه سترگ آگاهی بخشی جامعه هستند که دل در گرو اعتلای همه جانبه میهن عزیزمان دارند و در این راه پرمشقت نام نیک از خود به یادگار گذاشتند.

در ادامه این پیام همچنین آورده است: شهید محمود صارمی سمبل خبرنگار متعهد و انقلابی بود که با نثارجان خویش در مزار شریف افغانستان این عرصه تعالی بخش را به الگوی درخشان اراده‌های پرتوان ایمانی در سپهر دانایی واطلاع رسانی تبدیل کرد. اینجانب با گرامیداشت روز خبرنگار و نام و یاد شهیدان عالی مقام عرصه اطلاع رسانی و تبریک این روز خجسته به همه خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر در پهندشت ایران اسلامی بویژه دیار علویان، اعتلای همه جانبه میهن عزیزمان و تعالی آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی را تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha